Kalendarium - realizacja projektu
Projekt w trakcie realizacji - karta będzie uzupełniona sukcesywnie ważniejszymi danymi zgodnie z datami czynności wdrożeniowych projektu po stronie UMWL (Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego) oraz Gminy Łuków. Daty czynności po stronie UMWL zaczerpnięte ze strony informacyjnej projektu www.wrotalubelszczyzny.pl
- Wypełnienie pierwszej ankiety informacyjnej przez Gminę Łuków - 23.02.2010 r.
- Deklaracja wstępnego zaangażowania Gminy Łuków w realizację projektu - 14.04.2010 r.
- Wypełnienie ankiet szczegółowych dotyczących zaawansowania procesu informatyzacji, planowanych działań oraz zapotrzebowania inwestycyjnego - 14.05.2010
- Spotkanie informacyjne w zakresie zadań realizowanych w projekcie wraz z omówieniem ankiet - 07.06.2010 r.
- Wysłanie ankiet niezbędnych do rozpoczęcia realizacji projektu - 06.08.2010 r.
- Podjęcie uchwały przez RG Łuków w sprawie przystąpienia do partnerskiego projektu "Wrota Lubelszczyzny - informatyzacja administracji" - 17.09.2010 r.
- Podjęcie uchwały przez RG Łuków w sprawie zabezpieczernia środków na współfinansowanie partnerskiego projektu "Wrota Lubelszczyzny - informatyzacja administracji" - 05.10.2010 r.
- Podpisanie umowy partnerskiej - 26.10.2010 r.
- Przekazanie UMWL niezbędnych oświadczeń, opini i zaświadczeń w związku z przygotowywanym wnioskiem o dofinansowanie przedmiotowego projektu - 21.12.2010 r.
- Podpisanie przez Gminę Łuków aneksu nr 1 do umowy partnerskiej z UMWL - 25.03.2011 r.
- Przekazanie opini składu orzekującego RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2010 rok oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego - 10.05.2011 r.
- Pierwsza dostawa sprzętu w ramach projektu (przełącznik sieciowy) - 20.07.2011 r.
- Przekazanie kart zestawienia sprzętu wraz z graficznym planem sytuacyjnym rozmieszczenia - 28.07.2011 r.
- Podpisanie przez Gminę Łuków aneksu nr 2 do umowy partnerskiej z UMWL- 10.08.2011 r.
- Podpisanie umowy przez UMWL o dofinansowanie projektu "Wrota Lubelszczyzny – Informatyzacja Administracji"- 11.10.2011 r.
- Dostawa komputerów - 26.10.2011 r.
- Dostawa urządznia wielofunkcyjnego oraz skanera - 27.10.2011 r.
- Podpisanie umowy przez UMWL z Wykonawcą na dostawy sprzętu i systemów - 01.06.2012 r.
- Dostawa serwera lokalnego wraz z oprogramowaniem - 27.08.2012 r.
- Szkolenia z zakresu użytkowania LMEZD (Lokalny Moduł Elektroniczny Zarządzania Dokumentacją), LMEA (Lokalny Moduł Elektroniczne Archiwum) oraz EAP XML (Edytor Aktów Prawnych XML) - 24-26.09.2012 r.
- Ogłoszenie konkursu plastycznego celem, którego jest poszerzenie wiedzy na temat projektu „Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji” - 28.09.2012 r.