Informacja w sprawie podatku leśnego
Opis sprawy oraz procedury jej załatwiania
-
Złożenie przez podatnika niezbędnych dokumentów, jak:
- informacja w sprawie podatku leśnego (pobierz druk: IL-1),
- Dokonanie przez organ podatkowy czynności sprawdzających.
- Sporządzenie decyzji w sprawie ustalenia wymiaru podatku leśnego na dany rok podatkowy lub decyzji zmieniającej ustalenie podatku leśnego na dany rok podatkowy.
- W razie stwierdzenia przez organ podatkowy, iż podstawy opodatkowania wykazane przez podatnika nie są zgodne ze stanem faktycznym, następuje wszczęcie postępowanie podatkowego w sprawie ustalenia wysokości zobowiązania podatkowego w podatku leśnym za dany rok podatkowy.
Kogo dotyczy:
Osoby fizyczne |
Miejsce załatwienia: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, Referat Budżetu i Finansów (pokój nr 8) |
Osoby/osoba odpowiedzialna: Szczęśniak Alfreda, Smyk Dorota, Suska Marta |
Telefon informacyjny: (25) 798 24 39; wew. 108 |
E-mail informacyjny: podatki@lukow.ug.gov.pl |
Godziny pracy: Jak godziny pracy Urzędu (zobacz podstronę Kontakt z menu głównego) |
Czas oczekiwania na załatwienie:
|
Wynik sprawy (sposób załatwienia - odbioru dokumentów): Decyzje wysyłane są listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres wskazany przez podatnika |
Opłaty administracyjne: Brak |
Opłaty skarbowe: Brak |
Podstawy prawne:
|
Tryb odwoławczy: Służy prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białej Podlaskiej w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji, za pośrednictwem tut. organu podatkowego. |
Uwagi: Podatnik ma obowiązek zawiadomić tut. organ podatkowy o wszelkich zmianach mających wpływ na wysokość opodatkowania w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmiany. Zmiany mające wpływ na wysokość opodatkowania:
|